sobota, 4 marca 2017

Pastelowe Love

Cześć!

Post miał być wczoraj, ale jest dzisiaj bo miałam koszmarnie zły humor a nie chciałam się zmuszać.. próbowałam coś napisać, ale sobie odpuściłam i odpoczęłam a dziś dla was piszę.


Poszłam po jedną paczkę na pocztę ..a dostałam dwie. Gdy Pani dała mi te dwie paczki pomyślałam sobie 'chyba muszę oddać tą paczkę to musi być pomyłka" otworzyłam paczkę a tu ciuszki i to nawet sporo ciuszków... Gdy przyszłam do domu Claire się rzuciła na paczki po czym zaczęła przymierzać wszystkie ciuszki i wybrała swoje ulubione..

W dzisiejszej sesji ciuszki od Ayi Aidy.. te ciuszki są cudne!<3 Naprawdę podziwiam za tą dokładność i estetykę.Kocham pastelowe kolory a te ciuszki są akurat pastelowe.. w piękne wzorki. Obydwie się zakochałyśmy w tych ciuszkach. Gorąco polecam!





Czy ta sukienka nie jest cudowna ?
*palec ;<*
z pieskiem ^^

C: Ałł to kuje!

*wspinaczka*
Obie uwielbiamy ten komplecik ;D


Życzę wszystkim miłej soboty ;))




1 komentarz:

  1. Witaj, nominowałam cię do Liebster Award. ♥♥♥♥ Pozdrawiam ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń